Sub Menu

Eίσοδος Μελών

Who's Online

Έχουμε 275 επισκέπτες συνδεδεμένους

Καλώς ήρθατε

στον Ιστοχώρο του Λογοτεχνικού Club,που δημιουργήθηκε από ανθρώπους που αγαπούν την λογοτεχνία και επιθυμούν να προβάλλουν αυτό το κομμάτι του πολιτισμού μας σε όλον τον κόσμο.

 
 
5 results - showing 1 - 5
Ordering 
Details Προβολές
Εβαλα κλασσικη μουσικη, Βολφγκανγκ Αμαντεους Μοτσαρτ-κονσερτο για πιανο Νο 21, κ αρχισα να γραφω: Σαββατο βραδυ. Αθηνα. Καπου εκει γυρω από το Πολυτεχνειο. Οδος Στουρναρα. Στο δρομο ειδα ένα...
3310
δοκιμασε ολα τα κλειδια κ η πορτα δεν ανοιγε με τιποτε. Εβαλε καποια σκαλα να μπει απο το μπαλκονι αλλα ανεβηκε στα μισα κ κατεβηκε παλι. Τον επιανε ίλιγγος στα...
2991
«μαθαινεις τουρκικα ακουω! με εκπλησσει! εχασες σπιτια, χωραφια, το βιος σου. ηλθαν με τα οπλα κ σου ειπαν: φυγε! Ναι, ειναι ετσι. Μα παντα με τα οπλα ερχονται οι εχθροι....
3227
• Εξελικτική ηλιθιότητα στη συμπύκνωση των συμπερασμάτων ενώ οι φράσεις από μόνες τους αφήνουν την εμβροντησία να περιφέρεται μόνιμη επωδός στην εκδήλωση του στερεοτύπου. • Η γελοιότητα...
5567
Tο γέλιο σέρνεται προς στην αμηχανία
Στο κεφάλι το βλέμμα να ατενίζει τις μακριές γραμμές των οριζόντων. Ελαφρύ το κούνημα της κεφαλής σημάδι παμμέγιστης κατανοήσεως των φαινομένων του σύμπαντος. Βάδισμα αργόσυρτο, σημείωμα ανωτερότητας των...
5534
 
5 results - showing 1 - 5 Αποτελέσματα ανα σελίδα:
Powered by jReviews

Κριτικές : Advanced Search

Κατηγορία:     Keywords: