Eίσοδος Μελών

Βαθμολογία Χρηστών
 
5.0
Reviewed by Sotos
"Bravo!!!!!!!!!!!!! "
Βαθμολογία Χρηστών
 
5.0
Reviewed by logoclub.gr
Βαθμολογία Χρηστών
 
5.0
Reviewed by logoclub.gr
Βαθμολογία Χρηστών
 
5.0
Reviewed by logoclub.gr
< >

Κριτικές Κειμένων

Who's Online

Έχουμε 409 επισκέπτες συνδεδεμένους

Καλώς ήρθατε

στον Ιστοχώρο του Λογοτεχνικού Club,που δημιουργήθηκε από ανθρώπους που αγαπούν την λογοτεχνία και επιθυμούν να προβάλλουν αυτό το κομμάτι του πολιτισμού μας σε όλον τον κόσμο.

Εκτύπωση PDF
RSS
LOGO VIMA *** Δοκίμιο 4/03/2006 18:29 μ.μ. Hardcore....Real....
 

4/03/2006 18:29 μ.μ. Hardcore....Real.... Hot

Hardcore… Σκληρό… Aπάνθρωπα σκληρό, κτηνώδες και ωμό... Όπως είναι να αγαπάς κάποιον που δεν τον αγαπάς δηλαδή... Πλάνα κινηματογραφικά, trailers και clips απο μια ζωή που κάποιοι ποιό οργανωμένοι, σχημάτισαν σε σενάριο και τους έδωσαν αρχή, μέση και τέλος, όπως αρμόζει στους μύθους...Αυτή είναι η ζωή μου… Η και η δική σου δηλαδή, για μην νοιώθεις στερητικό σύνδρομο...

Αυτοί οι διάδρομοι οι σκοτεινοί μπροστά σε WC και σε καθρέπτες μπάνιου, με λογής λογής μισοχρη-σοποιημένα καλλυντικά, φτηνά κοσμήματα, και φρεσκοπλημένα γυναικεία σλιπάκια, που έχουν αποβάλει την μυρωδιά απο το σπέρμα της προηγούμενης νύχτας, το αίμα της ετοιμότητας, τα υγρά της επιθυμίας και της διαθεσιμότητας... Εξαρτήματα έτοιμα για να προετοιμάσουν την νέα έξοδο στην αρένα, να παρουσιαστούν και να παρουσιάσουν, εκπαιδευμένα να αποσυρθούν την κατάλληλη στιγμή, να τραβήξουν την κουρτίνα της στιγμιαίας ματαιοδοξία σου... Και ένα κλάμα σιωπηλό που ξεπλένει το ρίμλερ, και αφήνει δυό βαθειά αυλάκια μαύρης μπογιάς να μπλέκονται με την μύξα απο την μύτη στην σιωπή, όταν έφευγα και έμενες μόνη... Εγώ όμως, ξέρεις, όταν με άφησες απο τότε γυρίζω σαν σβούρα, κοιτώ τα 60 Watt του λαμπτήρα σαν μυγάκι, κολλάω το μυαλό μου στο φώς του και καίγομαι στην μνήμη σου... Μόνο το δάκρυ μένει το ίδιο σιωπηλό με το δικό σου, χωρίς χρώμα μα γίνομαι το ίδιο, ένα με τα σκατά και αναρωτιέμαι για πόσο ακόμα, το να γίνεται το γλυκό σου στόμα δημόσιο ουρητήριο, θα το θεωρείς ποιότητα ζωής και ταξίδι στο όνειρο...

Κριτικές Χρηστών

Average user rating from: 3 user(s)

 

Αξιολόγηση:
 
5.0
 
 

δεν είναι το αιχμηρόν του θέματος που με κράτησε, είναι μια ροή λόγου που έχει βάθος... εξελίσσεται... περιμένω κι εγώ με αγωνία επόμενο κείμενο... να σαι καλά...
Reviewed by SAILOR
April 18, 2010
View all my reviews
Report this review
 
 

Εικόνες πραγματικότητας που προτιμούμε να μη βλέπουμε. Φοβόμαστε να ανοίξουμε τα μάτια γατί θα δούμε τον ίδιο μας τον εαυτό. Παριστάνουμε τους τυφλούς για να ζούμε σε ένα ψεύτικο όνειρο. Κι όμως κάποιοι σαν εσένα μας κάνουν να ανοίξουμε τα βλέφαρα.. και κάποιοι τα κλείνουν αμέσως ξανά αλλά κάποιοι κάνουν μια ξεχασμένη παιδική πράξη-ονειρεύονται- και προσπαθούν να το βιώσουν και να ζήσουν και όχι να αποκοιμηθούν ξανά. Υπέροχο, μπράβο σου!!!

Reviewed by powerlesspower
April 16, 2010
View all my reviews
Report this review
 
 

bravo persea!mou arese!polu dunato kai alithino..perimenw k allo keimeno s
filika,
ilias
Reviewed by desyllasi
April 15, 2010
View all my reviews
Report this review
 
 
 
Powered by jReviews

Κριτικές : Advanced Search

Κατηγορία:     Keywords: