Eίσοδος Μελών

Βαθμολογία Χρηστών
 
5.0
Reviewed by Sotos
"Bravo!!!!!!!!!!!!! "
Βαθμολογία Χρηστών
 
5.0
Reviewed by logoclub.gr
Βαθμολογία Χρηστών
 
5.0
Reviewed by logoclub.gr
Βαθμολογία Χρηστών
 
5.0
Reviewed by logoclub.gr
< >

Κριτικές Κειμένων

Who's Online

Έχουμε 371 επισκέπτες συνδεδεμένους

Καλώς ήρθατε

στον Ιστοχώρο του Λογοτεχνικού Club,που δημιουργήθηκε από ανθρώπους που αγαπούν την λογοτεχνία και επιθυμούν να προβάλλουν αυτό το κομμάτι του πολιτισμού μας σε όλον τον κόσμο.

Εκτύπωση PDF
RSS
LOGO PAGE ** Διήγημα Στην Ελλάδα του σήμερα
 

Στην Ελλάδα του σήμερα Hot

στην Ελλάδα του σήμερα, κάπου σε κάποια γειτονιά, κάποιοι βρήκαν έναν τρόπο για να ξεφύγουν από την μιζέρια διαλέγοντας σαν όπλο την αλληλεγγύη...

Στην Ελλάδα του σήμερα, κάπου σε μια από τις δεκάδες αυτές  γειτονιές όπου η κατάσταση τους έχει φτάσει στο απροχώρητο, φτώχια, ναρκωτικά, επαιτεία και παράλληλα υλισμός, στην Ελλάδα του σήμερα που θαρρείς πως το πνεύμα των προγόνων μας έχει πεθάνει και το φιλότιμο που τόσο υπερηφανευόμαστε ότι έχουμε σα λαός ξεχάστηκε στο παρμπρίζ  κάποιου ακριβού αυτοκινήτου η σε ένα τραπέζι κάποιου νυχτερινού κέντρου καρφιτσωμένο  στα κλειδιά κάποιου εξοχικού, στην Ελλάδα του σήμερα όπου η εκκλησία αδιαφορεί για τον πλησίον της και φαίνεται  να κρέμασε  τα λόγια του Μεσσία πάνω σε ένα χρυσό σταυρό, στην Ελλάδα του σήμερα όπου οι πολιτικοί δίνουν λύσεις με τα λόγια και οι δήθεν επαναστάτες πετώντας  μπάζα και σάπιες ιδέες  σε διεφθαρμένους  αστυνομικούς και αμόρφωτους φασίστες στους δρόμους, σε αυτή τν Ελλάδα και σε μία από τις γειτονίες της, γεννήθηκε η ιδέα για κάτι διαφορετικό, για μια επανάσταση που δε χωράει  ύβρεις, όπλα ούτε βία… Μια επανάσταση αγάπης που πιο πολύ παραμυθένια μοιάζει παρά πραγματική, μια επανάσταση που τρομάζει και μόνο η ιδέα της, που ο ανθρώπινος υλιστικός και στενόμυαλος νους δε τη χωράει γιατί στόχο δεν έχει να πάρει αλλά να δώσει… σε μία τέτοια γειτονιά, μια χούφτα ανθρώπων μη μπορώντας να δώσει άλλη ανέχεια, μη μπορώντας να δείξει άλλη αδιαφορία, μη μπορώντας να κοιτάξει στα μάτια τα παιδιά τους και όλους αυτούς που τους είχαν ανάγκη, μια χούφτα ανθρώπων που ένοιωθαν άβολα στην ιδέα πως έχουν ένα ζεστό σπίτι ενώ κάποιοι άλλοι στο απέναντι στενό κοιμόντουσαν σε σάπιες χαρτόκουτες  και τρέφονταν από τα αποφάγια τους , έκανε τν αρχή για κάτι διαφορετικό. Ανήμερα της εθνικής εορτής της 25 Μαρτίου του 1821, όπως είθισται τα παιδιά στα σχολεία βάζουν τις παραδοσιακές φορεσιές των ηρώων και απαγγέλουν τα ποιήματα που γράφτηκαν για τους τότε αγωνιστές, καθώς τέλειωνε η γιορτή του τοπικού σχολείου της γειτονίας και με αφορμή τν επανάσταση του 1821, ο εκπρόσωπος αυτών των ανθρώπων και γονέας κάποιου από τα παιδιά πήρε το μικρόφωνο και άρχισε να λέει για αυτήν τν επανάσταση  που σκοπό έχει να ελευθερώσει και να λυτρώσει αυτούς τους ίδιους από τν μιζέρια και από τον άπληστο εαυτό τους. Άρχισε λέγοντας πως κάποιοι εκεί έξω έχουν ανάγκη ακόμα και ένα κουμπί, πως κάθε τι περιττό και άχρηστο που έχουν στις αποθήκες τους στοιβαγμένο και τους πιάνει χώρο για κάποιον ήταν ένας θησαυρός, είπε πως λύση δεν είναι η γκρίνια αλλά η αλληλεγγύη και η δράση, προέτρεψε τους άνεργους σε εθελοντική εργασία, τους οικονομικά πιο ευκατάστατους σαν σπόνσορες και τους συνταξιούχους σαν οργανωτές όλου αυτού του σχήματος, και είπε πως το σχολείο θα είναι ο χώρος που θα συγκεντρώνονται και θα λένε τις ιδέες τους, είπε ακόμα πως κανείς δε περισσεύει και πως αν δεν το κάνουν αυτοί  δε θα το κάνει κανένας. Κάποιοι συγκινήθηκαν  και κάποιοι αδιαφόρησαν, αλλά οι περισσότεροι ήταν θετικοί και άρχιζαν τις ερωτήσεις, εκείνος είπε πως απαντήσεις θα δώσουν οι ίδιοι. Το πρώτο συμβούλιο θα γινόταν μετά από 3 μέρες. Το συμβούλιο ξεκίνησε και η ανταπόκριση του κόσμου ήταν μεγάλη, από στόμα σε στόμα είχε διαδοθεί και εκεί ήταν σχεδόν όλοι η γειτονιά, συζήτησαν προβλήματα όπως οι άστεγοι, οι επαίτες, τα μισογκρεμισμένα  σπίτια, όλοι είπαν τις ιδέες τους και άκουσαν τις ιδέες των άλλων  μέσα σε ένα αισιόδοξο κλίμα παρόλα τα προβλήματα. Το δεύτερο συμβούλιο έγινε τν επόμενη εβδομάδα το τρίτο τν μεθεπόμενη και ούτω καθεξής. Μέσα σε λίγους μήνες μια καινούργια γειτονία άρχισε να ξεπηδάει από τα πνευματικά ερείπια της παλιάς. Το σχολείο άνοιγε κάθε απόγευμα με καινούργιους στόχους,  οι συνταξιούχοι βρήκαν πάλι τη νιότη τους, άφησαν πίσω τα κουτσομπολιά τις πολιτικές τους αντιδικίες και έπεσαν με τα μούτρα στην επίλυση των προβλημάτων.  Τα σπίτια που λόγο της κρίσης ήταν άδεια, δόθηκαν σε άστεγους, που με την σειρά τους πήραν θέση ανάμεσα στους άνεργους που επιδιόρθωναν δρόμους, πλατείες , παιδικές χαρές και ότι άλλο μπορούσε να χαρίσει χαμόγελα. Κάθε μέρα όλο και πιο πολλοί άνθρωποι έπαιρναν μέρος στα έργα. Ο καθένας έφερνε μαζί του ότι μπορούσε να δώσει παπούτσια, ρούχα, τρόφιμα. Κάθε βράδυ καθώς τέλειωναν οι εργασίες όλοι μαζί καθόντουσαν σε ένα πελώριο τραπέζι που είχαν φτιάξει οι ίδιοι από καρέκλες, καναπέδες και ότι άλλο έπιπλο ήταν χαλασμένο και έτρωγαν αυτά που είχαν μαγειρέψει κάποιες γυναίκες από την γειτονία, παρόλο που οι περισσότεροι δε γνωριζόντουσαν πολύ καλά έμοιαζαν να είναι οικογένεια, συζητούσαν τα προβλήματα τους και παρά όλη την ταλαιπωρία τους γέλαγαν αδιάκοπα. Σιγά σιγά άρχισαν να έρχονται άνθρωποι και από άλλες γειτονιές που άκουσαν τι συμβαίνει και ήθελαν να κάνουν το ίδιο και στις δικές τους, οι άνθρωποι τους υποδέχονταν πάντα με ένα ζεστό χαμόγελο και ένα καθησυχαστικό λόγο που έλεγε πως όπου υπάρχει θέληση υπάρχει ελπίδα.

AΦΗΓΗΤΗΣ

Κριτικές Χρηστών

Average user rating from: 1 user(s)

 

Αξιολόγηση:
 
5.0
 
 

Καλωσόρισες στο logoclub Αφηγητή !
Reviewed by logoclub.gr
May 14, 2016
Report this review
 
 
 
Powered by jReviews

Κριτικές : Advanced Search

Κατηγορία:     Keywords: