Sub Menu

Eίσοδος Μελών

Who's Online

Έχουμε 337 επισκέπτες συνδεδεμένους

Καλώς ήρθατε

στον Ιστοχώρο του Λογοτεχνικού Club,που δημιουργήθηκε από ανθρώπους που αγαπούν την λογοτεχνία και επιθυμούν να προβάλλουν αυτό το κομμάτι του πολιτισμού μας σε όλον τον κόσμο.

Reviews written by ΠΑΤΕΡΑΚΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ

343 results - showing 16 - 30 « Previous 1 2 3 4 5 6 7 ... 23 Επόμενο » Αποτελέσματα ανα σελίδα:
 
Ποίηση
 

Εις την κόρη μου

Θα σιωπήσω Θανάση, όπως αρμόζει όταν εισέρχεσαι σε τόπο προσκηνήματος..
Καλή συνέχεια!


*****************************************************************************************************
ευχαριστω πολυ για το σχολιο. για μενα ειναι το πιο σημαντικο και πιο ομορφο σχολιο που εχεις κανει στις γραφες μου εως τωρα. Θανάσης Κρουστάλης


****************************************************************************************************
Αυτό το ποίημα, ειλικρινά ξεχωρίζει, φίλε μου και αξίζει πολλά! Σου δίνω το χέρι μου, Νάσο! Πατερακη Ευαγγελία
Reviewed by ΠΑΤΕΡΑΚΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
April 20, 2011
Report this review
 
 
Διήγημα
 

Ηλία, Αντώνη, πολλά μπράβο!

Πατεράκη Ευαγγελία
Reviewed by ΠΑΤΕΡΑΚΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
April 19, 2011
Report this review
 
 
Άλλο
 

Κι εννοείται πως εδώ δεν αναμένω βαθμολογίες αγαπητό logoclub, όπως και δε ζήτησα ποτέ επιβραβεύσεις...
Δε θεωρώ τον εαυτό μου ποιήτρια και δεν πιστεύω ότι υπάρχουν ποιητές, όπως κατ' επανάληψη έχω γράψει, μόνο ιερείς, ιέρειες, μύστες της Μητέρας Ποίησης.
Κι η μύηση απαιτεί κόπο, πόνο και πίστη στις Αξίες και Αρχές!

Για το φίλο το Θανάση, λοιπόν και για όποιον "σκυλιάζει", όπως έγραψε, για να επιβραβευτεί.
Δεν τα θέλω τα βραβεία, φίλε Θανάση, ούτε τους τίτλους. Ο μόνος τίτλος που αποδέχομαι είναι του Αγωνιστή για τα δίκια των ανθρώπων και της μάνας.

Η Ποίηση δεν πουλιέται! Δεν διαφημίζεται! Κι εδώ, στη ζεστή αυτή φωλιά της Τέχνης, οι έμποροι εκδοτικοί δεν έχουν θέση.

Ευχαριστώ ξανά το logoclub,
τον καπετάνιο του Νίκο Στυλιανού,
τον μύστη Αντώνη Μυκονιάτη,
τον συναθλητή Ηλία Δεσύλλα,
τη Silena που δεν εγκατέλειψε το πλοίο μας,
τη φίλη Κλεονίκη Καλλέργη που αντιστέκεται,
το Δημήτρη που μάχεται,
τον άδοξο ποιητή,
το Θανάση Κρουστάλλη που λατρεύει την Ποίηση
τη Βάσω τη Μπρατάκη,
όλους όσους είναι ακόμη εδώ
και κρατούν άσβεστη τη φλόγα της πληγωμένης ελληνικής Τέχνης!..

Πάντα φιλικά

Πατεράκη Ευαγγελία
Reviewed by ΠΑΤΕΡΑΚΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
April 19, 2011
Report this review
 
 
Ποίηση
 

"Ξέφυγε απ' την υπεροψία
του νόμιμου...

Το εφήμερο δεν αρκεί
μάτια μου

Αν δεν καείς,
δε λυτρώνεσαι..."

Ναι, δε λυτρώνεσαι αλλιώς Δημήτρη... Τη ζωή οι γενναίοι τη ζουν!..

Μπράβο!

Πατεράκη Ευαγγελία
Reviewed by ΠΑΤΕΡΑΚΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
April 19, 2011
Report this review
 
 
Ποίηση
 

Πολύ καλό! Μπράβο Θανάση!

Πατεράκη Ευαγγελία
Reviewed by ΠΑΤΕΡΑΚΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
April 19, 2011
Report this review
 
 
Ποίηση
 

Εξαιρετικό ποίημα! Ένα μελαγχολικό τραγούδι της απουσίας!..

Πατεράκη Ευαγγελία
Reviewed by ΠΑΤΕΡΑΚΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
April 19, 2011
Report this review
 
 
Άλλο
 

Ανασκόπηση και διάλογος

Θανάση

και βέβαια σε κατάλαβα κι αυτό αποδεικνύεται από τη συνέχεια των λεγόμενών σου.
Και ασφαλώς, ό,τι έγραψα πριν, το πιστεύω.
Λες, λοιπόν, με παράπονο ότι επιθυμείς να φτάσεις στο logo vima. Ξέρεις, εγώ προσωπικά δε ζήτησα ποτέ κάτι τέτοιο για ΄μένα, δε θα μου πέρναγε ποτέ απ' το μυαλό κι αν από ανθρώπινη αδυναμία, γιατί αδυναμία είναι, μου πέρναγε, που επαναλαμβάνω ποτέ δεν έχω νιώσει έτσι, θα ντρεπόμουν να το ζητήσω λόγω ιδιοσυγκρασίας. Γνωρίζω από παιδί ότι, κατακτάς τα επίπεδα, δε σου χαρίζονται, ούτε τα ζητάς. Τα κατακτάς! Αν λοιπόν, κάποιοι άλλοι εδώ μέσα που σέβομαι και εκτιμώ, έκριναν ότι πρέπει κάποια δουλειά μου να φτάσει στο logo vima, δεν είχα λόγο να αρνηθώ ούτε έχω και λόγο να αποποιηθώ κάτι. Όχι, γιατί από εδώ ή, από αλλού ψάχνω καταξίωση. Η καταξίωση θα έρθει, αν έρθει με το πέρασμα των χρόνων, φίλε μου και βέβαια όχι, κυνηγώντας την, γιατί έτσι, όπως και πριν σου είπα, ποτέ δε θα έρθει. Αν υπερβούμε το μικρό ανθρώπινο εαυτό μας και κοιτάξουμε ψηλά. Αν νιώσουμε την ανωτερότητα του σύμπαντος μέσα μας. Αν επαναστατήσουμε σε εμάς, τότε δεν έχουμε ανάγκη καταξιώσεων, γινόμαστε όμως Δάσκαλοι και Φως για τους επόμενους. Κι αυτό είναι το σημαντικό που πρέπει να έχει ένας αληθινός καλλιτέχνης κι όχι στιχοπλόκος ή, ό,τι άλλο. "Τα πάντα ρει", Θανάση και δε μένει τίποτα... Μόνο φως και χάος..

Όλα είναι μορφές ποίησης, φίλε, ακόμη και το ότι μιλάμε αυτή τη στιγμή καλοπροαίρετα. Κάθε δημιουργία καλοπροαίρετη είναι ποίηση. Αλλά, εσύ μίλησες για κάτι άλλο, αναφέροντας το θεατρικό χορόδραμα και ανάλογα σου απάντησα, λέγοντάς σου ότι δεν ανήκει στην ποίηση αλλά στο θέατρο και γι' αυτό με τη δυνατότητα που μου δίνει το site το ενέταξα από μόνη μου στο: άλλο. Η ποίηση είναι ποίηση και μπορεί να περιλαμβάνει πολλά. Αυτό δε σημαίνει ότι πρέπει να κομματιαστεί. Η ποίηση είναι ενιαία. Το κομμάτιασμα γίνεται στον πεζό λόγο. Εκεί υπάρχουν πολλά ύφη.

Θανάση έγραψες πριν:
"Πρώτος εγώ αγαπητοί φίλοι ομολογώ οτι είχα σκυλιάσει να φτάσω μια δημιουργία μου εστω στο λογο βημα, και αυτο γιατι θεωρω τετοιας ποιοτητας το σαιτ αυτο εδω , που θα μπορουσα αργοτερα, στο πρωτο συγγραφικο μου τολμημα, να το διαλαλω ως βαθμιδα ποιοτητας,το οτι ειμαι μελος και του λογο βημα." Θα σου πω, το εξής: Διάβασε το βιογραφικό μου, εύκολο είναι, υπάρχει και στο βιβλίο μου, το δραπέτη και στο blog μου και θα καταλάβεις και εσύ και άλλοι που πιθανόν να σκέφτονται ίδια με εσένα. Και να σου πω ακόμη ότι ο δραπέτης, είναι το δεύτερο βιβλίο που έχω εκδώσει, αλλά δε το γνωρίζει κανείς όπως, δε γνωρίζει και πολλά άλλα γιατί δεν το επιθυμώ. Δεν το έχω ανάγκη.

Αν γνώριζα (και το καταλαβαίνω πάντα) ότι κάποιος "σκυλιάζει", όπως γράφεις για την επιβράβευση εγώ δε θα του την έδινα, Θανάση, με τίποτα.

Είναι κάποια πράγματα, να το πω έτσι, που σέβομαι και τιμώ. Είναι κάποιες αρχές, κάποιες αξίες που πάντα κουβαλώ στο ξεροκέφαλό μου και στην ψυχή μου και δεν επιτρέπω ούτε στον μικρό μου εαυτό να τις προσπεράσει.

Και για την έκδοση, που αναφέρεις, ότι δηλαδή εκδίδεις για την επιβράβευση με όποια μορφή και να τις προσδίνεις, είναι πολλοί που το κάνουν και αμέσως αυτοαποκαλούνται και ποιητές ή..., κι αυτό φαίνεται κι από τη μετέπειτα φαντασμαγορική προβολή του έργου τους και του εαυτού τους και είναι και κάποιοι λίγοι, φίλε, που νιώθουν το Χρέος κι έχουν την τόλμη εκθέτοντας την Ψυχή τους, το Χρέος να διδάξουν μέσα από τα δικά τους "ξεροκεφαλιάσματα" και παθήματα κι όχι να χειροκροτηθούν, μα να συνδράμουν στη ζωή των συνανθρώπων τους. Υπάρχουν κι αυτοί οι λίγοι, Θανάση μου. Εδώ διαλέγεις και παίρνεις...

Και να θυμάσαι ότι, η επιβράβευση αν επιζητηθεί από τον καλλιτέχνη, ο καλλιτέχνης θα περάσει σαν κομήτης απ' τον ουρανό της Τέχνης του.

Πάντα φιλικά

Πατεράκη Ευαγγελία


****************************
Υ.Γ. Όπως έχω ήδη πει, δε συμφωνώ μ' αυτόν το δημόσιο διάλογο, μα αφού έτσι ξεκίνησε θα σου πω και τούτο Θανάση: Γράφεις: "Αλλα απο την αλλη οφειλω να παρατηρησω οτι τα βραβευμενα μέλη απολαμβανουν το δικαιωμα τους να ειναι βραβευμενα και δεν αποποιηθηκαν εμπρακτως την βραβευση τους αυτη. εξακολουθω να βλεπω τις διακρισεις τους και τις ευχαριστιες τους κατω απο τα σχολια"... Νομίζω ότι δεν χαίρεσαι όπως λες για τα βραβευμένα μέλη και δεν καταλαβαίνω τέλος πάντων που είδες στα σχόλια τις "διακρίσεις τους και τις ευχαριστίες τους" καθώς και την απόλαυσή τους; Αναγκάζομαι να χρησιμοποιώ τα λόγια σου γαιτί τα δικά μου δε φτάνουν να ... ανέβουν τόσο ψηλά... Ευαγγελία Πατεράκη


**********************************************************************************************
ευαγγελια μου εξακολουθεις να μην με καταλαβαινεις. ο ορος σκυλιασα που χρησιμοποιω αναφερεται στην προσπαθεια μου να γινω καλυτερος, οχι στον τιτλο. αλλωστε δεν επελεξα εγω αυτη τη βραβευση αλλα το ιδιο το σαιτ.και ασφαλως δεν θα αποδεχουν ποτε κατι που δεν το αξιζω. οσον αφορα για τις εκδοσεις ξερεις οτι δεν αναφερομουν σε σενα αλλα μιλουσα γενικα. αλλωστε δεν εχω κανενα λογο να διαπληκτιστω λεκτικα μαζι σου. ησουν παντα ευγενικη απεναντι μου.οποτε μην το εκλαμβανεις ως προσωπικη επιθεση και απολογεισαι γιατι περαν των υπεροχων δημιουργιων σου, δεν ξερω τιποτα αλλο για σενα. Εγω αυτο που ηθελα μονο ηταν να δωσω την αποψη μου περι βαθμολογιας. Ειμαι αρκετα περηφανος και συμφωνα με τα δικα σας σχολια, αρκετα καλος για να ζητησω η να απαιτησω καποια επιβραβευση.Αλλα υπερασπιζομαι το δικαιωμα μου να προσδοκω να κερδισω με τα γραπτα μου το αριστειο ποιοτητας εκεινο που το σαιτ θεσπισε ως επιβραβευση ποιοτητας. τοτε θα ξερω οτι ειμαι πιο ωριμος και πιο καλος.Δεν ειναι κακο ξερεις. και δεν ειναι το βραβειο εκεινο που μετραει αλλα το ποιος το δινει. κι οταν καποιοι δημιουργοι σε τιμουν θεωρωντας σε εναν απο αυτους , αυτο για μενα ειναι η επιβραβευση και οχι ο τιτλος. Ευαγγελια σε ευχαριστω πολυ γι αυτην την συζητηση. και σε ευχαριστω πολυ για τις αποψεις σου. καλη συνεχεια σε ολους. θα τα λεμε στις δημιουργιες μας

Reviewed by ΠΑΤΕΡΑΚΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
April 18, 2011
Report this review
 
 
Άλλο
 

Ανασκόπηση και διάλογος

Θανάση, αν καταλαβαίνω καλά, θεωρείς βαθύτερο στόχο του δημιουργού τη βράβευση.
Θα σου πω απλά και τελείως φιλικά, ότι αυτός ο ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ ΠΟΥ ΣΤΟΧΟ ΕΧΕΙ ή, έστω κρυφό ανθρώπινο πόθο, ΤΗ ΒΡΑΒΕΥΣΗ, είναι ήδη χαμένος. Γιατί ο ΠΟΙΗΤΗΣ είναι πάνω από ταπεινά ανθρώπινα!
Δηλαδή, πρέπει ο δημιουργός, να περάσει κάποιες δοκιμασίες καθαρά τεχνικές, όπως ο Ηρακλής με τους άθλους του, για να ανέλθει στο ... μεγάλο επίπεδο; Τότε, με συγχωρείς, αλλά χάνει την ιερότητά του ο Ναός της Τέχνης.
Εκείνο που κάνει έναν καλλιτέχνη να διακρίνεται, κατά την ταπεινή μου γνώμη, είναι και μια του μόνο ρίμα φωτεινή, εμποτισμένη με ίδρωτα και αίμα. Μια μόνο ρίμα, φτάνει για να αντιληφθείς αν ο δημιουργός αυτός, είναι έτοιμος να πρωταγωνιστήσει.
Νομίζω, για το δικό μου παράδειγμα που ανέφερες, όσον αφορά το θεατρικό μου χορόδραμα, από μόνη μου το κατέταξα στα θεατρικά κι όχι στην ποίηση.
Και κάτι ακόμη που θέλω να τονίσω: Ότι εγώ προσωπικά, ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ, δεν έκρινα κάτι ως αριστουργηματικό και θα ήθελα να το είχα γράψει εγώ. Ο καθένας μας, είναι μοναδικός Θανάση. Ο καθένας μας έχει την προσωπική του αξία και ιδιαιτερότητα. Χειροκροτώ και υποκλίνομαι στον δημιουργό και εγώ συνεχίζω τη δική μου πορεία.
Όνειρό μου δεν ήταν και δεν είναι να διακριθώ αλλά να αγωνιστώ με όποιον τρόπο μπορώ για την εξύψωση του ανθρώπου και τη διεκδίκηση των δικαιωμάτων του. Να αντισταθώ και μέσω της γραφής μου στον α-πολιτισμό που μας έχουν "πετάξει" εδώ και χρόνια και στον χυδαίο ανταγωνισμό που μας επέβαλαν και μας έκανε απάνθρωπους.

Πατεράκη Ευαγγελία



************************************************************************************************
ευαγγελια μου δεν με καταλαβες. φυσικα και ο δημιουργος επιζητει την επιβραβευση. την ηθικη , τη λαικη, την απλη. Κι αν δεν την επιθυμει τοτε δεν πληρωνει για να εκδοθει. Και ασφαλως σπευδει να αποποιηθει οποιασδηποτε βραβευσης οχι με λογια αλλα με εργα. Ξερεις, δεν ειναι κακο να θελει να αφησει καποιος το σημαδι του στο χρονο και να συνομιλησει νοερα και νοητα με αλλες γεννιες. Αλλα εγω δεν προτεινα την βαθμολογηση. εγω την βρηκα εδω και υπερασπιζομαι το δικαιωμα μου να πω τι γνωμη μου σε ενα διαλογο εξαιρετων πνευματικων ανθρωπων. Αλλα απο την αλλη οφειλω να παρατηρησω οτι τα βραβευμενα μέλη απολαμβανουν το δικαιωμα τους να ειναι βραβευμενα και δεν αποποιηθηκαν εμπρακτως την βραβευση τους αυτη. εξακολουθω να βλεπω τις διακρισεις τους και τις ευχαριστιες τους κατω απο τα σχολια. Και αυτο με χαροποιει ιδιαιτερα γιατι περαν του οτι ειναι ανθρωποι αξιοι απολαμβανουν την βραβευση απο ολους εμας. Αυτο ζητω λοιπον κι εγω σαν δημιουργος. το δικαιωμα μου να ελπιζω οτι καποτε θα γινω ανταξιος σας στην αξιολογηση ανωτερης ποιοτητας ετσι οπως την θεσπισε το σαιτ. και αυτο πρεπει να σε χαροποιει εσενα που εισαι ηδη βραβευμενη . Απο κει και περα αν τυχον αποφασισω να αποχωρησω ποτε δεν θα ειναι επειδη σνομπαρω αλλα επειδη θα διαφωνησω τυχον με το μανιφεστο του σαιτ. θα μου επιτρεψεις τελειωνοντας να σου θυμησω κατι που ηδη ξερεις, το θεατρο ειναι μορφη ποιησης αρα το αριστουργημα σου ειναι ποιημα!!!! Θανάσης Κρουστάλης
Reviewed by ΠΑΤΕΡΑΚΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
April 18, 2011
Report this review
 
 
Άλλο
 

Λέει ο αγαπημένος μου Αντώνης: "Είμαι επιφυλακτικός όμως για την ομαδοποίηση ανά 'φιλολογική' ή υφολογική θεώρηση. Διότι ποιος θα κρίνει πάλι Θανάση, αν ένα ποίημά σου είναι αφηγηματικό, λυρικό, περιγραφικό, σουρεαλιστικό κλπ. εσύ ο ίδιος; και πάλι διαφωνώ... η χοντρική διαίρεση σε ποιήματα, πεζογραφήματα κλπ, είναι και πάλι σχετική αλλά, ας πούμε ότι είναι ένας μπούσουλας."

Συμφωνώ κι εγώ σ' αυτό το κομμάτι μαζί του.

Κι όσο για το σχολιασμό, Αντώνη μου, των έργων, το αναφέρω, γιατί πολλά μέλη δεν σχολιάζουν σχεδόν τίποτα ή, και τίποτα. Έχουμε χρέος στα πλαίσια της ευγενούς άμιλλας, να εκθέσουμε την πάντα καλοπροαίρετη άποψή μας, όποια κι αν είναι, γιατί έτσι θα βοηθήσουμε και το δημιουργό για τη περαιτέρω εξέλιξή του.

Πατεράκη Ευαγγελία
Reviewed by ΠΑΤΕΡΑΚΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
April 17, 2011
Report this review
 
 
Ανένταχτο
 

ΑΡΙΣΤΟ!!!

Πατεράκη Ευαγγελία
Reviewed by ΠΑΤΕΡΑΚΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
April 17, 2011
Report this review
 
 
Ποίηση
 

Πάντα σαν στίχους για τραγούδι βαθμολογόντας...Αρκετά καλό!
Reviewed by ΠΑΤΕΡΑΚΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
April 17, 2011
Report this review
 
 
Ποίηση
 

Κι επειδή, ακόμη δεν άλλαξαν οι κανόνες χρήσηςμ θεωρώ ότι πρέπει να βαθμολογούμε όλα τα μέλη τα έργα, ανάλογα με το πώς τους πρέπει.

Πολύ καλό Δημήτρη!

Πατεράκη Ευαγγελία
Reviewed by ΠΑΤΕΡΑΚΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
April 17, 2011
Report this review
 
 
Άλλο
 

Σε συνέχειά μου, παραθέτω το εξής του ποιητή Ντίνου Χριστιανόπουλου:

"Είμαι εναντίον της κάθε τιμητικής διάκρισης, απ΄ όπου και αν προέρχεται. Δεν υπάρχει πιο χυδαία φιλοδοξία, απ’ το να θέλουμε να ξεχωρίζουμε. Αυτό το απαίσιο «υπείροχον έμμεναι άλλων», που μας άφησαν οι αρχαίοι.

Είμαι εναντίον των βραβείων, γιατί μειώνουν την αξιοπρέπεια του ανθρώπου. Βραβεύω σημαίνει αναγνωρίζω την αξία κάποιου κατώτερου μου -και κάποτε θα πρέπει να απαλλαγούμε από την συγκατάβαση των μεγάλων. Παίρνω βραβείο σημαίνει παραδέχομαι πνευματικά αφεντικά -και κάποτε θα πρέπει να διώξουμε τα αφεντικά από τη ζωή μας.

Είμαι εναντίον των χρηματικών επιχορηγήσεων. Σιχαίνομαι τους φτωχοπρόδρομους που απλώνουν το χέρι τους για παραδάκι. Οι χορηγίες μεγαλώνουν την μανία μας για διακρίσεις και τη δίψα μας για λεφτά· ξεπουλάνε την ατομική ανεξαρτησία μας.

Είμαι εναντίον των λογοτεχνικών συντάξεων. Προτιμώ να πεθάνω στην ψάθα, παρά να αρμέγω το υπουργείο -κι ας με άρμεξε το κράτος μια ολόκληρη ζωή. Γιατί να με ταΐζει το Δημόσιο επειδή έγραψα μερικά ποιήματα; Και γιατί να αφήσω το Κράτος να χωθεί ακόμη περισσότερο στη ζωή μου;

Είμαι εναντίον των σχέσεων με το κράτος και βρίσκομαι σε διαρκή αντιδικία μαζί του. Ποτέ μου δεν πάτησα σε υπουργείο και το καυχιέμαι. Η μόνη μου εξάρτηση από το κράτος είναι η εφορεία, που με γδέρνει.

Είμαι εναντίον των εφημερίδων. Χαντακώνουν αξίες, ανεβάζουν μηδαμινότητες, προβάλλουν ημετέρους, αποσιωπούν τους απροσκύνητους. Όλα τα μαγειρεύουν, όπως αυτές θέλουν. Δεξιές, αριστερές, κεντρώες -όλες το ίδιο σκατό.

Είμαι εναντίον των κλικών. Προωθούν τους δικούς τους· τους άλλους, όλους τους θάβουν. Όποιοι δεν τους παραδέχονται, καρατομούνται. Κυριαρχούν οι γλύφτηδες και οι τζουτζέδες. Δεν έχω καμμιά αμφιβολία πως το μέλλον ανήκει στα σκουπίδια.

Είμαι εναντίον των κουλτουριάρηδων. Όλα τ’ αμφισβήτησαν, εκτός από τις τρίχες τους. Τους έχω μάθει για καλά. χαλνούν τον κόσμο με την κριτική τους. Όλους τους βγάζουν σκάρτους και πουλημένους. Και μόλις πάρουν το πτυχίο, αμέσως διορίζονται στα υπουργεία· από παντού βυζαίνουν και ο ιδεαλισμός τους ξεφουσκώνει μέσ’ στα βολέματα του κατεστημένου.

Είμαι εναντίον κάθε ιδεολογίας, σε οποιαδήποτε απόχρωση και αν μας την πασέρνουν. Όσο πιο γοητευτικές και προοδευτικές είναι οι ιδέες, τόσο πιο τιποτένια ανθρωπάκια μπορεί να κρύβονται από πίσω τους. Όσο πιο όμορφα τα λόγια τους, τόσο πιο ύποπτα τα έργα τους. Όσο πιο υψηλοί οι στόχοι, τόσο πιο άνοστοι οι στίχοι.

Είμαι, προπάντων, εναντίον κάθε ατομικής φιλοδοξίας, που καθημερινά μας οδηγεί σε μικρούς και μεγάλους συμβιβασμούς. Αν σήμερα κυριαρχούν παραγοντίσκοι και τσανάκια, δεν φταίει μόνο το κωλοχανείο· φταίνε και οι δικές μας παραχωρήσεις και αδυναμίες. Αν πιάστηκε η μέση του οδοκαθαριστή, φταίμε και εμείς που πετάμε το τσιγάρο μας στον δρόμο. Κι αν η λογοτεχνία μας κατάντησε σκάρτη, μήπως δεν φταίει και η δική μας σκαρταδούρα;…"

Κι αυτό, γιατί, χάνουμε την Ουσία των Πραγμάτων, κυνηγώντας μια ζωή την επιβράβευση και πέφτουμε στην υποτέλεια, στο συμβιβασμό και την αρρωστημένη φιλοδοξία.
Η Τέχνη είναι μεγαλόψυχη για τους μεγαλόψυχους!
Η Ιστορία πάντα δείχνει ποιο έργο είναι διαχρονικό και γενναίο!..

Ευχαριστώ ξανά!

Πατεράκη Ευαγγελία



***********************************************************************************
Ευχαριστούμε για κάθε σκέψη και κάθε πρόταση στην προσπάθεια μας να διαμορφώσουμε έναν πνευματικό χώρο που ανήκει σε όλους όσους ασχολούνται με την Λογοτεχνία.

logoclub

Reviewed by ΠΑΤΕΡΑΚΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
April 17, 2011
Report this review
 
 
Άλλο
 

Αγαπητέ Θανάση, αγαπητέ Νίκο και logoclub,

αν και θεωρώ ότι τέτοιου είδους σκεψεις, δεν πρέπει να αναρτώνται, έτσι ώστε ο οποιοσδήποτε να τις διαβάζει, γιατί δεν αφορούν τον οποιονδήποτε, θα πω το εξής:

Βαθμολογία φυσικά και δεν θα πρέπει να υπάρχει από τη στιγμή που κάποιο έργο κρίνεται ικανό προς δημοσίευση. Σχόλια, όμως θεωρώ ότι πρέπει να γίνονται για επικοινωνία του δημιουργού με τους αναγνώστες. Και τα μέλη πρέπει να σχολιάζουν όλες τις αναρτήσεις κι όχι επιλεκτικά. Παράλληλα, να μην γίνεται κανενός είδους διαφήμιση περαιτέρω, εκτός από το έργο και το δημιουργό.
Για τη δημιουργία αφιερωμάτων συμφωνώ.

Ευχαριστώ
Reviewed by ΠΑΤΕΡΑΚΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
April 17, 2011
Report this review
 
 
Ποίηση
 

Μεταγραφή στο αεί...

Χρυσά αστέρια οι λέξεις Σου, Μύστη της Ποίησης, Αντώνη Μυκονιάτη!

Υπόκλιση βαθιά στο μεγαλείο Σου!

Πατεράκη Ευαγγελία


*************************************************************************************************
μεγάλη η τιμή να έρχονται οι λέξεις αυτές από σένα Ευαγγελία μου... ευχαριστώ!
Reviewed by ΠΑΤΕΡΑΚΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
April 14, 2011
Report this review
 
 
343 results - showing 16 - 30 « Previous 1 2 3 4 5 6 7 ... 23 Επόμενο » Αποτελέσματα ανα σελίδα:
Powered by jReviews

Κριτικές : Advanced Search

Κατηγορία:     Keywords: