Sub Menu

Eίσοδος Μελών

Who's Online

Έχουμε 506 επισκέπτες συνδεδεμένους

Καλώς ήρθατε

στον Ιστοχώρο του Λογοτεχνικού Club,που δημιουργήθηκε από ανθρώπους που αγαπούν την λογοτεχνία και επιθυμούν να προβάλλουν αυτό το κομμάτι του πολιτισμού μας σε όλον τον κόσμο.

Εκτύπωση PDF
RSS
LOGO PAGE ** Πεζογράφημα Το για πάντα να μην είναι ευχή...
 

Το για πάντα να μην είναι ευχή... Hot

Κοιτάζω έξω από το παράθυρο. Σύννεφα. Μπορεί να έρθει καταιγίδα. Σκέφτομαι ότι έτσι είναι και η ζωή μας. Ποτέ δεν ξέρουμε τι μπορεί να έρθει στο επόμενο πεντάλεπτο αλλά το αγνοούμε… Αφήνουμε τα λίγα λεπτά ήλιου που μπορεί να εμφανιστούν μένοντας πίσω από την κουρτίνα…Γιατί; Θα νυχτώσει γρήγορα… Χάνουμε στιγμές που δεν θα ξανάρθουν… Χάνουμε το μέγιστο που κρατάμε στο στήθος μας με την αναπνοή μας. Χάνουμε την ΖΩΗ

Η πόρτα ανοίγει. Ο χώρος γέμισε ομορφιά.  Κοιτάζω την μορφή σου. Δεν ενδιαφέρομαι αποκλειστικά για κάτι συγκεκριμένο …H παρουσία σου με γεμίζει. Μου αρκεί που είσαι δίπλα μου , που είμαστε μαζί. Χαμογελάμε. Σε κοιτώ στα μάτια.  Περιμένω κάτι! Τι; Την ομορφιά των λόγων σου, να ταξιδέψουμε μαζί στον ωκεανό. Αυτό αφανίσαμε…Την επικοινωνία. Κρυφτήκαμε πίσω από οθόνες. Αποδώσαμε την ζωή μας με ψέμα και ανούσια προβολή. Προσδοκούμε την αναγνώριση μιας εφαρμογής…Μη…

Θέλω να σε κρατήσω από το χέρι. Τόσο απλά. Να βγούμε έξω στον κόσμο. Να περπατήσουμε. Να μυρίσουμε τα λιγοστά αρώματα της πόλης , να μπερδευτούμε μαζί με τα παιδιά. Να κοιτάξουμε πως παίζουν ,ψηλά να σταθούμε και να τα δούμε όλα από μακριά. Ν’ αγκαλιαστούμε κυριολεκτικά και μεταφορικά. Να κοιταχτούμε στα μάτια με το βλέμμα εκείνο που σημαίνει «γηρατειά» . Όσο είμαστε καλά ΕΜΕΙΣ να βαδίσουμε τον κόσμο όλο!!!

Το για πάντα να μην είναι ευχή. Να είναι συνείδηση….Πόσο ξένα φαντάζουν όλα αυτά στο σήμερα! Άραγε να υπήρξανε ποτέ; Μείναμε και οι δυο στην σιωπή. Δεν απομακρυνθήκαμε. Ακινητοποιηθήκαμε στο σήμερα… Για μας το αύριο ίσως να μην υπάρξει ή να μην υπάρχουμε ΕΜΕΙΣ…

Κριτικές Χρηστών

There are no user reviews for this listing.

 

 
 
Powered by jReviews

Κριτικές : Advanced Search

Κατηγορία:     Keywords: