Eίσοδος Μελών

Βαθμολογία Χρηστών
 
5.0
Reviewed by Sotos
"Bravo!!!!!!!!!!!!! "
Βαθμολογία Χρηστών
 
5.0
Reviewed by logoclub.gr
Βαθμολογία Χρηστών
 
5.0
Reviewed by logoclub.gr
Βαθμολογία Χρηστών
 
5.0
Reviewed by logoclub.gr
< >

Κριτικές Κειμένων

Who's Online

Έχουμε 335 επισκέπτες συνδεδεμένους

Καλώς ήρθατε

στον Ιστοχώρο του Λογοτεχνικού Club,που δημιουργήθηκε από ανθρώπους που αγαπούν την λογοτεχνία και επιθυμούν να προβάλλουν αυτό το κομμάτι του πολιτισμού μας σε όλον τον κόσμο.

Logo Gate Logo Gate * Πεζογράφημα
 
RSS

Πεζογράφημα

Πεζογράφημα
 
411 results - showing 31 - 45 « Previous 1 2 3 4 5 6 7 ... 28 Επόμενο »
Ordering 
Details Προβολές
Συναντηθηκαν τυχαια καπου στον δρομο. Ο ένας ερχοταν από ανατολη, ο άλλος από δυση. Συναντηθηκαν μαζι κ πηγαν προς το βορρα η προς το νοτο. Ηταν παντα μαζι, μεχρι...
3084
Χρησιμοποιουν τον πιο υπουλο τροπο, Επονοματι Του. τον πιο υπουλο. Επονοματι Του Στον πιο πανω ποδοσφαιρικο αγωνα, δηλαδη, Ανθρωπος εναντιον θρησκειας, κερδισμενος βγηκε η θρησκεια. Το ματς βεβαια...
2909
οπως καταλαβαινεις , το τοπιο που ειμαστε ειναι ακρως επικινδυνο. εχει παντου ναρκες. μπηκαμε εκει μεσα,
3552
γεννηθηκε στο Μπολσοι Φονταν κοντα στη Οδησσό παιδι χωρισμενων γονιων. αργοτερα, οταν παντρευτηκε κ η ιδια, χωρισε. Εκανε ένα παιδι κ χώρισε, για να ζησει ενα φλογερο ερωτα με...
2828
Εβλεπα πριν λιγο καιρο, μια εκπομπη, με καλεσμενους, τον πρωην δημαρχο της Λευκωσιας, Λελλο Δημητριαδη κ έναν αρχιπραξικοπηματια. Ο Λελλος ηταν δεξιος Μακαριακος κ δημοκρατης. Ενας σπουδαιος δημαρχος.Ο εν...
2703
Αντρικο μου γεια σου. Ειμαι ο χριστακης εκει ο γειτονας , συμμαθητης κ φιλος σου. Βρηκα το σαιτ σου από το σαιτ του Τραχωνα. Πολλα χαιρετισματα στην πατριδα του Νελσον...
2811
Αντρος Αλεξανδρου. Οταν ξεκινησε ο πολεμος… όταν ξεκινησε ο πολεμος…δεν ξερω γιατι ξεκινανε οι πολεμοι. οταν ξεκίνησε ο πολεμος, οταν οι ανθρωποι σκοτωνουν ανθρωπους·
3273
το πιο πανω εiναι κατι που ειδα γραμμένο σε ενα βιβλιο που διαβαζω. Το βιβλιο αναφερει οτι ολα εναι ενα μεγαλο σχεδιο, κ μεις ενεργο μερος αυτου του σχεδιου. Οπως...
3160
η ποιηση, αφαιράς κ προσθέτεις αυθαίρετα, ετσι που το αποτελεσμα να δειχνει κατι εξωπραγματικο. Ειναι μια αλχημια, προσπαθεις να κανεις το σιδερο χρυσο. κ δεν εχει καμια σχεση με τον...
2926
Αρχαια κ Νεα Ελληνικη Γλωσσα κ Γραμματεια
2706
Γνωρισα τελικα την γυναικα που της ειχα αφιερωσει την προηγουμενη ιστορια «σαν τον Οδυσσεα». Όλα οσα σκεφτομουν για αυτην επιβεβαιωθηκαν στο επακρο κ με το παραπανω. Κατι παραπανω από γυναικα....
3258
εκλεισε το βιβλιο που διαβαζε. Αυτά τα μικρα φαντασματα, μπηκαν ξανα μεσα στο μαγικο κουτι που λεγεται βιβλιο. Το ειδος του βιβλιου δεν μας ενδιαφερει, ολα τα βιβλια εχουν μεσα...
2809
επεισόδιο 4 στην αναλυτική εξονυχιστική ερευνα του νεκρου, που εκανε ο αστυνομος Μπακος, βρηκε κατι που τον εξεπληξε. Ομως συμβαινουν αυτά σε τετοιες περιπτωσεις. Ειναι οπως τα αστυνομικα μυθιστορήματα που...
2985
επεισόδιο 1 το πτωμα ειχε καιρο εκει. αρχισε να ζεχνει. ο αστυνομος Μπακος ,με ενα μαντήλι στην μυτη του, πλησιασε το πτωμα. Εμοιαζε να ειναι απο πλουσια οικογενεια. Λακοστ, παπουτσια...
3178
Νομιζα ότι ηταν Αυγουστος. Μηνας Ιανουαριος. Ειχα εξαψεις. Παθος. Μια ακατανικητη δυναμη να με τραβα μεσα σου. Σε φιλουσα κ ιδρωνα. Εβαζες το χερι σου πανω στο μετωπο μου κ...
3177
 
411 results - showing 31 - 45 « Previous 1 2 3 4 5 6 7 ... 28 Επόμενο » Αποτελέσματα ανα σελίδα:
Powered by jReviews

Κριτικές : Advanced Search

Κατηγορία:     Keywords: