Eίσοδος Μελών

Βαθμολογία Χρηστών
 
5.0
Reviewed by Sotos
"Bravo!!!!!!!!!!!!! "
Βαθμολογία Χρηστών
 
5.0
Reviewed by logoclub.gr
Βαθμολογία Χρηστών
 
5.0
Reviewed by logoclub.gr
Βαθμολογία Χρηστών
 
5.0
Reviewed by logoclub.gr
< >

Κριτικές Κειμένων

Who's Online

Έχουμε 139 επισκέπτες συνδεδεμένους

Καλώς ήρθατε

στον Ιστοχώρο του Λογοτεχνικού Club,που δημιουργήθηκε από ανθρώπους που αγαπούν την λογοτεχνία και επιθυμούν να προβάλλουν αυτό το κομμάτι του πολιτισμού μας σε όλον τον κόσμο.

Logo Gate Logo Gate *
 
RSS

Logo Gate *

Logo Gate - *Έργα Μελών που έχουν διαβάσει έως 3000 Αναγνώστες. Στην ποσόστοση δεν συμμετέχουν τα κείμενα που έχουν αναρτηθεί από admin και admin 1 τα οποία ανεξαρτήτως του πόσοι τα διάβασαν, δημοσιεύονται μόνον στην logo gate και δεν ακολουθούν την αναβάθμιση των υπολοίπων κειμένων.  *

Logo Gate = Λογοτεχνική Πύλη Κανόνες Χρήσης παρ.   ...

 
100 results - showing 1 - 15 1 2 3 4 5 6 7
Ordering 
Details Προβολές
 Άπλωσε το μεγαλείο της η παρακμή
♦ Προετοιμασία εκλογικής μετρήσεως και η αμαρτία εκδηλώνεται στις περίπλοκες ανα­ζητήσεις της πολιτικής ορθογραφίας. Στο επι­μύθιο του Απριλίου, στις συνοικίες των αλα­ζονικών κραυγών, του μεσονυκτίου, της λογι­κής και των...
5419
Με εξαιρετικά μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η γιορτή για τα 5 χρόνια του Diastixo.gr Εκατοντάδες άνθρωποι των γραμμάτων και των τεχνών γιόρτασαν πριν από λίγες ημέρες τα πέντε...
5757
 Επιμύθιον της ψευδορρημοσύνης!
♦ Επιμύθιον της ψευδορρημοσύνης! ♦ Στους ύστερους αριθμούς της καλοκαιρίας. Ο μορφασμός σκέβρωσε το χαμόγελο και το αντιλαμπύρισμα στην οριζόντια επιφάνεια της απε­ραντοσύνης έδωσε στον εφιάλτη τον επιθετικό προσδιορισμό...
5339
 Έτσι με την ταπεινότητα της μελαγχολίας
• Στην άλλη πλευρά του ξημερώματος η αισθητική φρόντισε τη συνέχεια. • Προσωπογραφίες της παρακμής, φουσκωμένα πετεινά της ηλιθιότητας στην εκδήλωση του ουρλιαχτού, όταν το αυτονόητο στην εφαρμογή...
5618
 Η ορθογραφία και το κακό συναπάντημα !
• Η ορθογραφία και το κακό συναπάντημα! • Κώδικας επικοινωνίας και αποκάλυψις ταυτόχρονα του κοινού βίου και του ετύμου η προέλευση φέρνει στην πραγματικότητα το σχήμα της παρερμηνείας,...
5926
 Και όλα βαίνουν, καλώς ή κακώς
◆ Στον φόβο του ερωτηματικού, η απάντηση συμμάζεψε όλη την απολογία των αιτιών και προσπάθησε να δικαιολογήσει το αλλοπρόσαλλο. ◆ Ολίγιστου φιλολογικού ενδιαφέροντος οι αναλύσεις τείνουν προς την...
5286
 Μονολογήματα καταντημένου τοπίου
◆ Μονολογήματα καταντημένου τοπίου. ◆ Εκφωνήσεις ιδίας συλλογιστικής και η νοοτροπία τερατώδους σχήματος προσεγγίζει το πρόθεμα της τύχης όταν αυτή θέλει να δώσει με σαφήνεια την απάντηση στο...
5319
 Οποίος τραγέλαφος
◆ Η Αυθάδεια της αλαζονείας κάθεται επί του γραφικού και οι κόρες διεσταλμένες προσαρμόζονται πλήρως με την ορθάνοιχτη άλαλη άποψη της ανοιχτής οδοντοστοιχίας. Οι μικρές αποστάσεις ανάμεσα στις λέξεις...
5303
 Όταν το ωμέγα κοίταξε πίσω του.
◆ Εκλογή κατά τόπον διά του συναισθήματος. Ενώ στην ανάλυση η ακινησία της γραφίδας ταυτίζεται πλήρως με την ανυπαρξία της εκθέσεως της όμοιας και απαράλλαχτης εικονογραφημένης ιστορίας....
5584
 Περιπαίζοντας τις λέξεις
◆ Της αποκρύψεως τα δρώμενα στο απέραντο σύμπαν της ηλιθιοπονηρίας του εθνικού μεγεθυντικού του πληθυντικού αριθμού του μεγαλοπρεπούς μετά του κουνήματος της κεφαλής και της αργόσυρτου εκφοράς της...
5499
 Πολύφημοι κι ασήμαντοι
◆ Στα πανωφόρια του Αυγούστου έφτασε η ψευδαίσθηση προετοιμαζόμενη ενώ ο χρόνος λογάριαζε τα επερχόμενα αφήνοντας στα διαστήματα τις ξεροτοπιές των κακογραμμένων σκέψεων. ◆ Του προλόγου η ανάγκη...
5449
 Στην αποβάθρα η νύχτα σκυθρωπή
♦ Ημέρες της γενικής των παθών. ♦ Στην προετοιμασία της εγκαταλείψεως των πολύβουων λεωφόρων οι κινήσεις βιαστικές περιπλέκονται με την αμηχανία της καθυστε­ρήσεως του χρόνου. ♦ Στον...
5285
 Το διάφανο προσκεφάλι της πολύτροπης απογνώσεως
♦ Καθισμένοι πεζόδρομοι. Χαμηλές οι εικόνες. ♦ Αδειανές οι πλάτες των καθισμάτων, σκιαγράφημα μοναδικό μια διακεκομμένη γραμμή, σκυμμένη, αμέτοχη, στο γυαλί, το διάφανο προ­σκεφάλι της πολύτροπης απογνώσεως. ♦...
5017
Δημήτρης Π. Κρανιώτης Μέχρι να βάψω τ’ άχρωμα λουλούδια δεν θα ζω,
5482
Γελάω. Κλαίω. Ναι. Ακόμα ζω. Φοράω κραγιόν. Και το ρούχο της λαγνείας. Κοίτα με.. Στα μάτια κοίτα με.
4800
 
100 results - showing 1 - 15 1 2 3 4 5 6 7 Αποτελέσματα ανα σελίδα:
Powered by jReviews

Κριτικές : Advanced Search

Κατηγορία:     Keywords: