Eίσοδος Μελών

Βαθμολογία Χρηστών
 
5.0
Reviewed by Sotos
"Bravo!!!!!!!!!!!!! "
Βαθμολογία Χρηστών
 
5.0
Reviewed by logoclub.gr
Βαθμολογία Χρηστών
 
5.0
Reviewed by logoclub.gr
Βαθμολογία Χρηστών
 
5.0
Reviewed by logoclub.gr
< >

Κριτικές Κειμένων

Who's Online

Έχουμε 327 επισκέπτες συνδεδεμένους

Καλώς ήρθατε

στον Ιστοχώρο του Λογοτεχνικού Club,που δημιουργήθηκε από ανθρώπους που αγαπούν την λογοτεχνία και επιθυμούν να προβάλλουν αυτό το κομμάτι του πολιτισμού μας σε όλον τον κόσμο.

Εκτύπωση PDF
RSS
 

I AM FROM BEOGRAD Hot

I AM FROM BEOGRAD

Οι νύχτα άπλωνε το πέπλο της στα ερημικά σοκάκια της πολης. Δεν ήξερε ποια παρόρμηση τον ώθησε να βρίσκεται εκεί..στην Αθήνα , την πόλη των μεγάλων ευκαιριων , την πόλη του ανώνυμου πλήθους.

Είχε μπουχτίσει από την ζωή που ρουφούσε κάθε δημιουργικό κομμάτι του και τον έστελνε σε μια νιρβάνα..καρφωμένο στο φως της τηλεόρασης ,παλεύοντας μέσα από τα τρίχρωμα λαμπιόνια της να ξεχαστεί , να ναρκωθεί . Βρέθηκε στο Πεδίο του Άρεως ,κοντά στην γειτονιά των νεανικών του χρόνων, εκεί που σκίρτησε για πρώτη φορά η καρδιά από έρωτα . Σαν μαγνήτης το σπίτι στην οδό Καλλιγά τον καλούσε , να δει , να θυμηθεί , να νιώσει , να χαθεί ξανά στο όνειρο μιας χαμένης αθωότητας των χρόνων της ανεμελιάς . Κατευθύνθηκε προς τα εκεί ,βήμα το βήμα ένιωθε όλο και πιο κοντά στο στόχο , οι αισθήσεις άρχισαν να ενεργοποιούνται , η καρδιά έστελνε τον παλμό της σε ολοένα και πιο γρήγορο ρυθμό , το είχε ανάγκη από χρόνια να βρεθεί εκεί , όσο και να το έθαβε μέσα του . Έφτασε , όλα είχαν αλλάξει , τα κλειστά παντζούρια της γκαρσονιέρας έδωσαν το μήνυμα . Τίποτε δεν θα είναι πια το ίδιο , όπως τότε . Η κυρία που είχε το μαγαζάκι στην γωνία της πολυκατοικίας είχε πια γεράσει , οι θαμώνες του παλιού καφενείου έμοιαζαν καρικατούρες από μια ξεχασμένη εποχή . Ένιωσε ένα κενό στην ψυχή ..τίποτε δεν θα είναι το ίδιο ψιθύρισε . Στο βάθος άκουσε μια μουσική προσφιλή , τι ήταν εκεί ; , προχώρησε . Ήταν το κακόφημο στέκι της γειτονιάς , θυμήθηκε την ατολμία να το επισκεφτεί , ορμώμενος από τον φόβο που ένιωθε μήπως και κάτι συμβεί , τώρα δεν τον ένοιαζε τίποτε . Προχώρησε αργά , η βαριά πόρτα άνοιξε και μπήκε σε ένα κόσμο αλλιώτικο ,ήθελε να ξεχάσει . Κάθισε δειλά δειλά στο μπαρ , τριγύρω σε μια ατμόσφαιρα μυστηριακή . Ομορφα κορίτσια της νύχτας αγκαλιά με τύπους μεσήλικες , τελειωμένους από το ποτό , γέμιζαν την μοναξιά με λάγνες ματιές και φερσίματα τόσο προσποιητά που σε έκαναν να γελάς . Οι κομπορρημοσύνες μεταξύ των φίλων έδιναν κι έπαιρναν σ ένα ανταγωνισμό για το ποιος θα καταφέρει να έχει κοντά του την πιο όμορφη , να το παίξει πιο έξυπνος , πιο αλάνι . Παρήγγειλε ένα ποτό στο μπαρ ενώ η ματιά του παιχνίδιζε στο χώρο του μαγαζιού κοιτώντας από τους διαφόρους καθρέφτες ολόγυρα . Δεν πέρασε πολύ ώρα , το παιχνίδισμα στον καθρέφτη είχε αποτέλεσμα .Μια λυγερόκορμη κοπέλα προσέγγισε και κάθισε διπλά στο σκαμπό . I am from Beograd …εσύ; Δεν ήξερε τι να πει...θα με κεράσεις ένα ποτο; συνεχισε με ύφος καλού επαγγελματια. Φυσικά απάντησε εκείνος …ήθελε να νιώσει θύμα απόψε . Άφησε να χαθεί στα δίχτυα της , ενώ οι κουβέντες έμοιαζαν τόσο προσχεδιασμένες , δεν ήθελε να πει τίποτε για εκείνον .Έπλασε μια νέα ζωή ,μια φανταστική ζωή . Ήταν ένας ναυτικός ταλαιπωρημένος από την ζωή , με την αλμύρα της θάλασσας να σκουριάζει τα χρόνια . Ήταν ωραίο αυτό το παιχνίδι , κανένας δεν έλεγε αλήθεια . Ήταν μια θεατρική παράσταση , μια μάσκα , πίσω από την όποια γινόσουν ότι ήθελες , έζησε την στιγμή με πάθος . Το ποτό έλυσε τη γλωσσά , τι έλεγε για τα φανάρια της ιτιάς , τα εβένινα κορμιά της Μπραζιλίας , τα πορνεία στην Μαλαισία ,ένας κόσμος αλλόκοτος σαν παραμύθι με συντρόφια τη λάγνα ματιά που και εκείνη ζούσε το δικό της μαρτύριο μέσα από τα μαύρα σύννεφα του πολέμου και της ανέχειας .Η νύχτα πέρασε ,οι πρώτες αχτίδες πήραν την θέση τους και σιγά σιγά άρχισαν να σκορπούν την πολύχρωμη ουτοπία της νύχτας , ήταν ώρα να φύγει . Για πού όμως ; Επιστροφή στην πραγματικότητα που τόσο τον πονούσε . Βάδισε αργά , όλοι γύρω του κινούνταν σ ένα ξέφρενο ρυθμό , να προλάβουν όλα όσα οι ανάγκες τους πίεζαν να έχουν τελειώσει στη διάρκεια της μέρας .Μέσα στο μυαλό του μια περίεργη μελωδία τον πλημύρισε …I AM FROM BEOGRAD .

Κριτικές Χρηστών

Average user rating from: 2 user(s)

 

Αξιολόγηση:
 
5.0
 
 

I AM FROM BEOGRAD

Μεγάλο δίλημμα!
Νόμιζα ότι το απίστευτο χάρισμά σου ξεδιπλώνεται στους στίχους σου.
Αλλά τούτο το κείμενο είναι καταπληκτικό! Μοιάζει με καλό ποτό που καίει το λαρύγγι και ζωντανεύει την καρδιά… Μεστό, περιεκτικό, δυνατό, με εικόνες, συναισθήματα, νοήματα που πλημυρίζουν τον αναγνώστη!
Συγχαρητήρια!
Για την καλή συνέχεια, είμαι σίγουρη….
Reviewed by viv
February 08, 2010
View all my reviews
Report this review
 
 

I AM FROM BEOGRAD

Άναψα ένα τσιγάρο, έβαλα ένα ποτό και το διάβασα...... Αλλά ψέματα λέω Δημήτρη... Μπήκα μέσα στο κείμενο σου και το έζησα.... Η πένα έγινε κινηματογραφικός ζωντανός φακός... και με ταξίδεψε.... και δεν σταμάτησα εκεί που εσύ τελειώνεις το κείμενο... αλλά συνέχισα για πολύ ακόμα..... Τώρα τι θες από εμένα ; Μήπως Συγχαρητήρια ; Είναι λίγα για να σου τα δώσω......

*******************************************************************
Να σαι καλα Νικο...αν αυτος ο κινηματογραφικος φακος που λες μ ακολουθουσε στη ζωη μου θα κατεγραφε πολλα ...ισως καποτε γραψω σε βιβλιο καποιες απο τις μικρες αληθειες μου....Δημητρης
Reviewed by Nikos Stylianou
February 04, 2010
View all my reviews
Report this review
 
 
 
Powered by jReviews

Κριτικές : Advanced Search

Κατηγορία:     Keywords: