Sub Menu

Eίσοδος Μελών

Who's Online

Έχουμε 455 επισκέπτες συνδεδεμένους

Καλώς ήρθατε

στον Ιστοχώρο του Λογοτεχνικού Club,που δημιουργήθηκε από ανθρώπους που αγαπούν την λογοτεχνία και επιθυμούν να προβάλλουν αυτό το κομμάτι του πολιτισμού μας σε όλον τον κόσμο.

logoclub.gr - Ιστοχώρος του Λογοτεχνικού Club

Βαθμολογία Επιμελητών-Editor
 
0.0

Ή

ταν εκείνη η κυρία στην τηλεόραση που μίλαγε για προσευχές και τέτοια. Έλεγε με πάθος ότι όλοι οι άνθρωποι πρέπει να κάνουν την προσευχή και το σταυρό τους, τουλάχιστον πριν κοιμηθούν. Αν το κάναν αυτό θα έσωζαν σίγουρα την ψυχή τους αλλά και ο κόσμος θα γινόταν καλύτερος. Τα σάλια της πέφταν προς την οθόνη της τηλεόρασης και το λίπος στο λαιμό της ζάρωνε καθώς καλούσε τους πιστούς να προσευχηθούν. Κάπου ένας μέσα στο μπαρ έκανε το σταυρό του και κάτι ψιθύρισε, Θεέ μου άλλη μια χαμένη προσευχή… Ευτυχώς ο γέρο μπάρμαν άλλαξε κανάλι για να δει κάτι αθλητικά. Το κεφάλι μου είχε αρχίσει πάλι να πονάει. Αλλά δεν ήξερα αν ήταν από την τεκίλα ή την χοντρή κυρία. Αποφάσισα να πληρώσω και να φύγω για το σπίτι. Είχε νυχτώσει έξω και ένα ψιλόβροχο άρχισε να πέφτει. Μου άρεσε πολύ η αίσθηση της σταγόνας που πέφτει στο πρόσωπο πριν κυλήσει στην γη. Με γλύκαινε και με ηρεμούσε. Αν υπήρχε Θεός τότε σίγουρα ήταν μέσα σ'αυτή την σταγόνα βροχής. Χαμογέλασα και άναψα τσιγάρο. Ο δρόμος από το μπαρ του Ντέννις προς το σπίτι ήταν δύο τσιγάρα απόσταση. Τα τελευταία χρόνια αυτή ήταν η συντροφιά μου. Δύσκολη και βασανιστική συντροφιά αλλά με κρατούσαν από την τρέλα. Κάποτε ο καπνός τους έφερνε σκέψεις, τώρα απλά κάνει την δουλειά του. Τις διώχνει.

Περισσότερα...

Βαθμολογία Επιμελητών-Editor
 
0.0
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΑΤΕΡΑ

Μέρες εορτών, δέντρα Χριστουγεννιάτικα που τα κλαριά τους βαραίνουν απ’ τις πολύχρωμες λάμπες , πρόσωπα που κοιτούν τις στολισμένες βιτρίνες, φευγαλέα και βαριεστημένα, πόθοι απραγματοποίητοι να χορεύουν σε μια μελωδία που θυμίζει κλάμα παιδικό.

Περισσότερα...

Βαθμολογία Επιμελητών-Editor
 
0.0
Καλημέρα Σχολείο - Καλημέρα Θλίψη

Διαβάστε το μόνο όσοι αντέχετε τη σύγκριση του ελληνικού σχολείου με ξένα σχολεία...

Περισσότερα...

Βαθμολογία Επιμελητών-Editor
 
0.0

Στο φρόνημα της Ανάγκης υπακούων

φρονώ κι εγώ πως το κατηγόρημα ως ιδίωμα υπερκέρασε την απαξία του εγχειρήματος…

…να προαχθώ από ελλειψοειδής σε κυκλοτερής

Περισσότερα...

Βαθμολογία Επιμελητών-Editor
 
0.0

Ας πούμε μια πικρή αλήθεια .

Δεν μας αγάπησε κανείς.

Τά σ’ αγαπώ τους μια συνήθεια .

Πλοία της άγονης γραμμής .

Περισσότερα...

Κριτικές : Advanced Search

Κατηγορία:     Keywords: